Når viral marketing virker


Når man som os ikke har verdens største marketingbudget, så varmer det altid at se at de tiltag, man rent faktisk har brugt ressourcer på, virker.

Som f.eks. når man snubler over dette indlæg på arkitekt Rasmus Brønnum blog, hvor vores tidligere omdelte postkort bliver brugt i deres rette kontekst ;)

Godt at se at vores budskab er “out there”.

Information and Links

Join the fray by commenting, tracking what others have to say, or linking to it from your blog.


Other Posts
Præsentation af BIS kode system
DBK ≠ digitalt byggeri

Om forfatteren

Photograph of author Tore

Tore Hvidegaard, Arkitekt MAA

Partner i 3dbyggeri danmark, og arbejder til dagligt med integration af nye digitale værktøjer i byggebranchen. Har gennem en årrække arbejdet som praktiserende arkitekt og underviser i CAD, 3D og visualisering.

Fokus er opsamling af ny viden, bedre kommunikation og mere vidensdeling, også på tværs af traditionelle fagskel.


Write a Comment

Take a moment to comment and tell us what you think. Some basic HTML is allowed for formatting.

Reader Comments

Be the first to leave a comment!